.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در جدیدترین حکم ربیع فلاح ؛
مسئول پيگيري امور ويژه استاندار هم آمد
شمال نیوز: طي حكمي از سوي استاندار مازندران مسئول پيگيري امور ويژه استاندار نیز منصوب شد.

شمال نیوز: طي حكمي از سوي استاندار مازندران قربانعلي شاعري مشاور استاندار به عنوان مسئول پيگيري امور ويژه استاندار منصوب شد .

به گزارش شمال نیوز، در اين حكم تصريح شده است: بديهي است كليه مديران استاني در موضوعات محوله به جنابعالي، همكاري لازم را معمول خواهند داشت.

در بخشي ديگر از اين حكم آمده است :  اميد است با اتكال به خداوند سبحان و در سايه سار عنايات حضرت ولي عصر(عج الله تعالي فرجه الشريف) در خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و بهره گيري از توان و تجربه خويش با همت و تلاش مضاعف در راستاي ارتقاي امور محوله در بخش هاي مختلف موفق و مويد باشيد.


شاعری اهل شهرستان نکا و در هسته مشاورین ربیع فلاح بوده است.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ناشناس 29 خرداد 1393
به استاندار بگید سخنگوی بیکاران نمیخواد؟؟ ماشاا.. برای همه چی داره یه نفر را انتخاب میکنه.. یا اصلاًاین آقای مسئول پيگيري امور ويژه استاندار که الان انتخاب شده، خودش رئیس دفتری، مشاوری، مسئولی پیگیری چیزی نمیخواد؟؟ اگه نظرتون مثبته ما را بی خبر نگذارید.
ع.ا.ق...دودانگه ساری 30 خرداد 1393
با سلام . انشاء اله استاندار محترم بعد از یکسال خروجی کارها و انتصاب های صورت گرفته را به اطلاع مردم محترم برسانند تا بهتر مورد قضاوت قرار گیرند . و انشااله اینگونه انتصابات فقط در حد پست و سمت نباشد بلکه راهگشا باشد .
احمدی 30 خرداد 1393
به آقای شاعری تبریک می گوئیم انشاالله منشا خیر برای استان باشد.
جواد از ساری 30 خرداد 1393
می خواد چکار کنه برای چی امده اصلا چارت استانداری چیه برای ماتوضیح بده این آقایان چکاری انجام می دهند از مشاور جوان گرفته تا همین آقا .چارت و کارهای افراد در استانداری چیه
پاسخ ها به این نظر
ناشناس 30 خرداد 1393
سلام. هیچی چارت استانداری باید چه باشد...!!!!!!!!!!!!!! مشخص است که چه هست وو چه نیست دیگه!!!!!!!!!! واقعا امان!!
عادل 30 خرداد 1393
جناب استاندار با حقوقی که به این مشاوران پرداخت میکنید میتوانی 4نفرجوان متخصص و متعهدرا مشغول بکارکنی شاید بیشتر به درد استان و خودتون بخورند بگذارید مقداری این بازنشتگان به خانواده هاشون برسند وقطعناً این یک امر برد برد است
نا شناس 30 خرداد 1393
استانداری چارت داره ولی متولی نداره
همین دو ماه پیش چندین نفر از نیروهای با تجربه که چندین سال در استانداری کار ها رو به طور حرفه ای آموخته بودند چون از شهرداری ساری مامور به استانداری بودند با یک نامه آقای شهردار به شهرداری بازگردانده شدند و عملا این همه مسوولیت که به عهده ایشان بود بدون متولی ماند و حالا مسلما از جایی دیگر نیرو تامین خواهند کرد ولی جواب هزینه هایی که برای این افراد جهت کسب تجربه شده است و استانداری نتوانسته از آن استفاده بهینه نماید را چه کسی خواهد داد؟ دلم می خواهد یکنفر پیگیری کند ببیند سمتهای این آقایان الان در شهرداری ساری چیست!
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 31 خرداد 1393
عبوری می تواند
نا شناس 1 تير 1393
شما مي خوايد يك جوون اسخدام قانوني كنيد اينقدر بهانه مياريد اما ...بترسيد از عذاب خدا
جعفر 1 تير 1393
یاد فیلم دونگی افتادیم بانوی ویژه دربار!!! این دیگه چه صیغه ای هست آفتابه لگن هفت دست از شام و ناهار خبری نیست!!! بجای صدور احکام پی در پی بفکر راه چاره برای مشکلات بیکاری و سرمایه گذاری در استان باشید!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.